מהדורת ניוזלטר שכל תכליתה היא לאפשר הצצה לעולם התוכן של חבר.ת קהילה אחר.ת ולגנוב משם ללא בושה כלים, רעיונות והשראות. והפעם...

דבר המערכת

אז אחרי שנת חורף קצרה ולכבוד הסופה, המלצות שאנחנו משתפים חוזרת. שמחנו לארח את יונתן הראל המוכשר לסשן קצר של המלצות על דברים מגניבים באינטרנט ומחוץ לו.

הפעם הלכנו על ראיון בוואסטפ, אז מוזמנים להיכנס לאווירה עם מוזיקה ששמענו תוך כדי.

תתכוננו לטאבים יצירתיים במיוחד, ותהנו!

דבר היהונתן

אז אני יהונתן, מדען נתונים וקומיקאי. אני מתעניין בכל מה שמשלב הומור, טכנולוגיה ויצירתיות. בעבר הוצאתי כמה פרויקטים דיגיטליים כמו UHMMM, תוכנה שמנגנת מוזיקת מעליות כשיש שקט בפגישות אונליין, ו yyynet, תוסף לדפדפן שמוסיף דרמה לכותרות באתרי חדשות. היום אני מפיק סדרת רשת על חווית הפיתוח, עובד על מיזם בתחום, ומעלה קצת סרטונים מצחיקים ליוטיוב 🙂


אפשר למצוא אותי בטוויטר ולפטפט איתי פה

טד לאסו

📺 סדרה

או! טיימינג טוב לשאול האמת, בדרך כלל אני קצת אבוד בשאלות האלו, אבל לאחרונה אני חושב הרבה על הסדרה טד לאסו.הדמות הראשית מצויינת, ברמה שאני לוקח ממנה השראה לחיים האישיים. אפילו הכנתי לי שלט קטן כמו שהוא הכין.

טד לאסו

🎥 יוטיוב

אז יש בחור שהכרתי דרך טאבטאבטאב האמת, שעושה באקטליסט, ואני פשוט מלא בהערכה אליו וממש שמח לראות איך הוא עושה ומשתפר מסרטון לסרטון. מעבר לזה שהוא עושה באקטליסט וזה ממש מגניב. יש משהו מאוד נחמד בזה שהוא משתף גם את זה ש--״בואנה זה משימה לא פשוטה להעלות תוכן, וצריך להתחייב״ והוא בעצמו לא יודע איך זה ילך.

מזכיר את התקופה של ראשית היוטיוב, שאנשים העלו סתם ולוגים של עצמם עושים דברים כי ככה.

טד לאסו

🎼 מוזיקה

בשבוע האחרון נכנסתי לשוונג סופרטראמפ, בין כל הלהיטים יש גם דברים שלא הכרתי ואני מאוד נהנה

אור בוטבול

🧑‍🎤 יוצר.ת ישראלית

אני מאוד אוהב את אור בוטבול. הוא שחקן, עורך ויוצר שהתחיל מלעשות סרטונים ביקורתיים ומצחיקים על תופעות בחברה, עכשיו הוא עושה דברים שאני האמת קצת פחות מתחבר אליהם אבל אני כבר גרופי ואני יודע שעוד יגיעו ממנו אוצרות בעתיד.

טד לאסו

🤳 אינסטגרם

אלה מטיילת בעולם ומעלה טיפים טובים ותמונות מהממות, ובכללי היא ממש מגניבה ומצחיקה, אז כיף לעקוב (ולדמיין שגם אני אהיה בכל המקומות האלה).

טד לאסו

⌨️ טאב

הוא אמנם לא הטאב הראשון שאני פותח, אבל הוא בהחלט האחד שאני הכי מחכה לו כל שבוע. 

תתכוננו,  כי זה מכונה לפתיחת עוד לפחות 10 טאבים נוספים, יש פה כל כך הרבה דברים קולים זה מטורף. כל טאב הוא הרפתקההוא אמנם לא הטאב הראשון שאני פותח, אבל הוא בהחלט האחד שאני הכי מחכה לו כל שבוע.

תתכוננו,  כי זה מכונה לפתיחת עוד לפחות 10 טאבים נוספים, יש פה כל כך הרבה דברים קולים זה מטורף. כל טאב הוא הרפתקה

טד לאסו

🧰 כלי שימושי

לפני כמה שבועות החלטתי לקחת טיפה יותר ברצינות את הדרך שבה אני מפרסם, וחיפשתי משהו שיעזור לי לנהל את זה ולהבין שאני מפרסם דברים בסדר הגיוני וכו'. מצאתי טמפלייט חינמי בנושן שממש עוזר לעשות סדר ולעקוב. הוא גם ממש זורם עם טעויות שזה חשוב למתחילים

טד לאסו

🌍 מחוץ לאינטרנט

יש לי פינה חמה בלב לברצלונה, גרתי שם שלוש שנים אז זה מרגיש כמו בית שני.
זו לא התמונה הקלאסית של העיר - אבל אחד הדברים שאני אוהב בה זה שאני רואה את "הצד השני" של הים התיכון. אנחנו כל כך בתוך החיים שלנו פה שלרוב אנחנו פשוט שוכחים שיש עולם אחר וחיים אחרים ואנשים והרגלים ונורמות אחרות בצד השני של מה שאנחנו רואים מהחלון.

ולסיום…
שיימלס פלאג לדארק{מוד} - אני עובד על סדרת רשת למפתחות ומפתחים, דוקו קומי על החוויה שלנו בתעשיה. מוזמנים לבדוק את האתר שלנו והפרקים! 

מה לעשות עכשיו?

קודם כל אפשר לתת לעצמך טפיחה על הכתף שהגעת עד לפה. אנחנו נמתין. יופי, עכשיו אפשר להתקדם:
- אם אהבת את הניוזלטר שלנו, נשמח לעזרה בהפצה שלו הלאה בוואטסאפ או עם פוורורד קטן פה במייל
- למקרה שקיבלת את הניוזלטר הזה ואת.ה עוד לא ברשימת התפוצה - אפשר להרשם ממש כאן ועכשיו.

והכי חשוב, נשמח לקבל את הפידבק שלך על הניוזלטר כדי שנדע להשתפר, או שאם בא לך להיות חלק מהקולקטיב שלנו וליצור דברים נפלאים ביחד, אפשר גם שניהם.

ניוזלטר לא.נשים שלא מפחדים לפתוח טאבים חדשים בדפדפן ובמח